XDD

Collection by Wika Gmurek

40 
Pins
Wika Gmurek
I don’t even know what this says, and I’m still pinning it for the fat cat. Memes Humor, Man Humor, Cat Memes, Meme Pictures, Funny Photos, Funny Images, Wtf Funny, Funny Cute, Hilarious

Jeszcze przed zimą mój kot wabił się Śnieżek Teraz to już chyba Zaspa...

  Funny Sms, Very Funny Memes, Funny Messages, Love Memes, Best Memes, Haha Funny, Best Quotes, Polish Memes, Good Jokes

Genialny plan! Takie dziecko mogłoby rozkręcić tam jakiś kartel, zostać złapane i nie ponieść konsekwencji

Musimy zacząć przerzut noworodków do Meksyku

Read SMS from the story karuzela smiechu by slodkiSZCZUR with reads. Funny Sms, Funny Messages, Wtf Funny, Funny Quotes, Hahaha Hahaha, Funny Lyrics, Best Memes Ever, Satsuriku No Tenshi, Sarcastic Humor

karuzela smiechu - SMS

2 część juz na moim profilu ;00 #1 w kategorii cool #1 w kategorii melanż #1 w kategorii kreatywne #1 w kategorii dzban #1 w kategorii pranki #1 w kategorii memy

  Funny Sms, 9gag Funny, Funny Text Messages, Haha Funny, Funny Texts, Funny Stuff, Funny Friday Memes, Monday Memes, Friday Humor

Memy( ͡° ͜ʖ ͡°) 2

Memy z głębi internetu. druga część! #8 w losowo ~24.06.2017 #3 w losowo ~1.07.2017 #1 w losowo ~4.07.2027 PIERWSZE NA...

  Funny Sms, Very Funny Memes, Funny Text Messages, Haha Funny, Funny Jokes, Funny Cute, 9gag Funny, Funny Stuff, Best Memes

Mistrzowie internetu XXXV - Twój przyszły seks-robot może Cię zamordować

W dzisiejszym odcinku m.in. dziewczyny rozebrane do rosołu [+18], czym się różn…

  Funny Sms, Very Funny Memes, Funny Text Messages, Haha Funny, Funny Texts, Polish Memes, Funny Conversations, Turu, Good Mood

Memy( ͡° ͜ʖ ͡°) 2

Memy z głębi internetu. druga część! #8 w losowo ~24.06.2017 #3 w losowo ~1.07.2017 #1 w losowo ~4.07.2027 PIERWSZE NA TOPCE JEJEJEJ💕💕 #2 w losowo ~9.07.2017

  Funny Friday Memes, Monday Memes, Friday Humor, Funny Sms, 9gag Funny, Funny Animal Quotes, Hilarious Animals, Accounting Humor, Teenager Quotes

Mikroblog - Wykop.pl - strona 2

Wykop jest miejscem, gdzie gromadzimy najciekawsze informacje z Sieci: newsy, artykuły, linki. O treści serwisu decydują tylko i wyłącznie nasi użytkownicy, dodając newsy, komentując i głosując na nie.

  Wtf Funny, Funny Memes, Hilarious, Jokes, Polish Memes, Sad Life, Humor, Good Mood, Best Memes

memy, śmieszne obrazki, zdjęcia, demotywatory, facebook

Blasty serwis społecznościowy z zabawnymi obrazkami, memy, ilustracje, humor na fejsie, śmieszne obrazki FB

W Australii to nic dziwnego – Funny Sms, Wtf Funny, True Memes, Funny Comics, Best Memes, Fun Facts, Real Life, Jokes, Mood

Demotywatory.pl

Demotywatory.pl – dowcipnie, ironicznie i prawdziwie o rzeczach niekoniecznie ważnych

  Polish Memes, Bad Humor, Funny Mems, Quality Memes, Stupid Memes, Wtf Funny, Funny Comics, Funny People, Really Funny

Demotywatory / Memy | 🥇 Potworek.com - dowcipy, kawały, śmieszne filmiki

  Wtf Funny, Funny Cute, Hilarious, Funny Images, Funny Pictures, Funny Lyrics, Hi Welcome To Chili's, Polish Memes, Weekend Humor

Mistrzowie.org

Najlepsze komentarze i cięte riposty z polskich forów oraz zaskakujące skriny z innych stron

  Wtf Funny, Hilarious, Funny Mems, Funny Messages, Funny Comics, Best Memes, Laughter, Haha, Have Fun

Jbzd.com.pl - najgorsze obrazki w internecie!

Najgorsze obrazki z sieci!