Facepalm meme

Collection by Sophia Schadrina

16 
Pins
Women in abusive relationships are more likely to be killed by their abusive partner if they try to leave. Abusers see women as property, if they can't have them no one can << That's sick. Messed up Facepalm Meme, Pray For Venezuela, Intersectional Feminism, Pro Choice, Patriarchy, Equal Rights, Faith In Humanity, Social Issues, Social Justice
Facepalm MemeIntersectional FeminismPatriarchySocial IssuesSocial Justice

Forever Young

weavemama: “STOP telling women to “just leave” their abusive relationship!!! IT’S NOT THAT EASY ”

52 Trendy Ideas For Funny Fails Stupid People Facepalm America Really Funny Memes, Stupid Funny Memes, Funny Relatable Memes, Funny Fails, Funny Posts, The Funny, Funny Quotes, Hilarious, Funny Stuff
Stupid Funny MemesFunny PostsThe FunnyFunny QuotesHilarious

OMG my brain hurts. - FunSubstance

Click to see the full post now

More memes, funny videos and pics on Stupid Funny Memes, Funny Relatable Memes, Funny Texts, The Funny, True Memes, Funny Stuff, Fuuny Memes, Funny Things, Random Stuff
Stupid Funny MemesThe FunnyFuuny MemesRandom Stuff

Its always because of sexism !

5,580 points • 92 comments - Its always because of sexism ! - 9GAG has the best funny pics, gifs, videos, gaming, anime, manga, movie, tv, cosplay, sport, food, memes, cute, fail, wtf photos on the internet!

Yoo leave the corals alone those are dead coral btw if you mess with them like that they get stressed out and die. Some of those species take hundreds of years to grow back unbelievable

I can’t believe people actually do this :(

Bezoek het bericht voor meer.

What did they think would happen? I’m starting to think people are dumb not evil. Facepalm Meme, Faith In Humanity Restored, Intersectional Feminism, Pro Choice, Equal Rights, Social Issues, Social Justice, In This World, Equality

Nonchalant Compilation of 34 Remarkable Images

Midweek Hump Dump Edition

Looking for for images for got memes?Browse around this site for unique Game of Thrones pictures. These unique memes will make you positive. Stupid Funny Memes, Funny Posts, The Funny, Funny Quotes, Funny Stuff, Funny Things, Funny People, Got Memes, Dankest Memes

ICM RANDOMS DUMP - 75

2332 votes and 100299 views on Imgur: The magic of the Internet

 A way of describing cultural information being shared. An element of a culture or system of behavior that may be considered to be passed. Really Funny, Funny Cute, The Funny, Hilarious, Memes Humor, Jokes, Stupid Funny Memes, Funny Relatable Memes, Facepalm Meme

Another idiot on the internet

Memes! A way of describing cultural information being shared. An element of a culture or system of behavior that may be considered to be passed...

Collection of fun humor memes and dank pictures Facepalm Meme, Just In Case, Just For You, Haha, Memes, Intersectional Feminism, Equal Rights, Faith In Humanity, Social Issues

Sugar, this blog is going down(hill)

My name is Cameron, but anyways, here's wonderwall

very funny photos / Funny Quotes ~ new funny photos _ best funny photos _ bride and groom funny photos _ very funny photos _ Very Funny Jokes, Crazy Funny Memes, Really Funny Memes, Stupid Memes, Funny Relatable Memes, Funny Facts, Funny Quotes, Funny Vid, Funny Clips
0:11
Crazy Funny MemesStupid MemesFunny FactsFunny QuotesFunny VidFunny Clips

Your Daily TikTok

Just Tiktok meme compilations! Subscribe for daily for your daily dose! Enjoy!

Anon the Science Guy - FunSubstance Great Memes, Crazy Funny Memes, Wtf Funny, Funny Facts, Stupid Funny, Funny Cute, Hilarious, Facepalm Meme, Funny Images
Crazy Funny MemesFunny FactsFunny CuteHilariousFacepalm Meme

Anon the Science Guy - FunSubstance

Click to see the full post now

This poor, poor baby: 18 Legit Fails That Will Leave You Cackling Like Crazy Stupid Funny Memes, Funny Fails, The Funny, Hilarious, Dumb Tweets, Facepalm Meme, Lol, Twitter Quotes Funny, Stupid Girl

18 Legit Fails That Will Leave You Cackling Like Crazy

"Do you know how sexy it is when he teases you in bed with a bird leaf?"

i agree it totally rained disproportionately on women today Dark Humor Jokes, Funny Jokes, Hilarious, Facepalm Meme, Ignorant People, Tough Day, Cringe, Dankest Memes, Haha

Wtf is she on about?

More memes, funny videos and pics on 9GAG

if you are at a gay club i am going to assume your ass is like me and is at least not straight because that is the place where we meet people!<<its called a gay club for a reason.were obvuously all straight Stupid Memes, Stupid Funny, The Funny, Funny Jokes, Hilarious, Facepalm Meme, Lgbt Memes, Lgbt Love, Tumblr Funny

* Schreit in Tabasco * #whytho * Schreit in Tabasco * – TB Nataile

See related links to what you are looking for.

what’s the difference Spongebob memes My Tumblr, Tumblr Posts, Tumblr Funny, Facepalm Meme, Funny Images, Funny Pictures, Science Guy, Spongebob Memes, Spongebob Squarepants
Tumblr FunnyFacepalm MemeFunny PicturesScience GuySpongebob Memes

bumblr schumblr

Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more.

FunnyKey - the latest funny pictures, memes, comics, quotes, jokes like - I’ll eat the rich Dr. Martens, Facepalm Meme, Wtf Funny, Hilarious, Funny Shit, Funny Humor, Funny Images, Funny Pictures, Funny Pics
Facepalm MemeHilariousFunny Pictures

CrUsH cApiTaLiSm!!

19,105 points • 801 comments - CrUsH cApiTaLiSm!! - 9GAG has the best funny pics, gifs, videos, gaming, anime, manga, movie, tv, cosplay, sport, food, memes, cute, fail, wtf photos on the internet!

We compile the great collection of Top 30 steve irwin memes. Steve Irwin memes are viral right now on social media and internet. Australian Memes, Aussie Memes, Very Funny, Really Funny, The Funny, Facepalm Meme, Funny Jokes, Hilarious, Funny Texts
Really FunnyThe FunnyFacepalm MemeFunny JokesHilarious

Poor Ravioli

Screenshots of Black people being hilarious or insightful on social media, it doesn't need to just be twitter but obviously that is best.