Zabawne memy

Collection by Nikola Dudek

25 
Pins
  Haha Funny, Lol, Polish Memes, Weekend Humor, Best Memes Ever, Dark Humour Memes, Funny Mems, Man Humor, Reaction Pictures

Onet – Jesteś na bieżąco

Onet: codzienne źródło informacji milionów Polaków - wiadomości z kraju i ze świata 24/7, pogoda, sport, biznes, moto, rozrywka. Bądź na bieżąco z Onet!

Może ktoś tu mieszka, jak tak to pozdrawiam serdecznie ! Very Funny Memes, Wtf Funny, Funny Jokes, Hilarious, Reaction Pictures, Funny Pictures, Polish Memes, Funny Mems, You Dont Say

- Gdzie mieszkasz?- W Małej Wsi przy Drodze- Nie no, poważnie pytam... –

- Zabił go pan? Funny Relatable Memes, Wtf Funny, Best Memes, Dankest Memes, Funny Images, Funny Photos, Polish Memes, Weekend Humor, Funny Mems

- Zabił go pan? – - Nie, zabiła go kula. Kule są z ołowiu, ołów jest z ziemi, ziemia to przyroda, więc zmarł z przyczyn naturalnych.

Facet kładąc się spać usłyszał w swoim garażu złodziei. Zadzwonił więc na policję. Niestety pan policjant przez telefon powiedział mu, że nie mają w tej chwili żadnego wolnego radiowozu – Facet rozłączył się, po czym zadzwonił za chwilę ponownie i mówi policjantowi:- Ja w sprawie tych złodziei w moim garażu. Nie kłopoczcie się już, zastrzeliłem ich.Po dosłownie 3 minutach na posesje zajechały 4 radiowozy, antyterroryści a nad domem zaczął krążyć policyjny śmigłowiec. Złodziei oczywiście… Haha Funny, Funny Memes, Jokes, Driving Memes, Polish Memes, Man Humor, Best Memes, Really Funny, Funny Photos

Demotywatory.pl

Facet kładąc się spać usłyszał w swoim garażu złodziei. Zadzwonił więc na policję. Niestety pan policjant przez telefon powiedział mu, że nie mają w tej chwili żadnego wolnego radiowozu – Facet rozłączył się, po czym zadzwonił za chwilę ponownie i mówi policjantowi:- Ja w sprawie tych złodziei w moim garażu. Nie kłopoczcie się już, zastrzeliłem ich.Po dosłownie 3 minutach na posesje zajechały 4 radiowozy, antyterroryści a nad domem zaczął krążyć policyjny śmigłowiec. Złodziei oczywiście…

Sorry za wyraz. Polish Memes, Funny Mems, Funny Thoughts, Life Humor, Wtf Funny, Reaction Pictures, Pranks, Cringe, Bts Memes

LOLmania.pl – Najciekawsze artykuły w sieci

Pobierz swoją codzienną dawkę internetu

Prawdziwa magia Polish Memes, Weekend Humor, Best Memes Ever, Funny Mems, Wtf Funny, Man Humor, Reaction Pictures, Funny Comics, Really Funny

Prawdziwa magia

Najzabawniejsze obrazki w sieci. Gify, Kiepy, zdjęcia i obrazki.

Tytuł mówi sam za siebie XD #9 w losowo - 16.12.2017 100 k - 15.12.2… #losowo # Losowo # amreading # books # wattpad Wtf Funny, Funny Jokes, Funny Images, Funny Pictures, Yoda Meme, Polish Memes, Funny Mems, Whats Wrong, Man Humor

Where stories live

Memy znalezione w internecie :D #9 w losowo - 16.12.2017 100 k - 15.12.2017 <3 200k - 24.06.2018 <3 Chcesz się pośmiać...

  Very Funny Memes, Wtf Funny, Animal Memes, Funny Animals, Hahaha Hahaha, Polish Memes, Its Time To Stop, Best Memes, Funny Photos

Dziwne sytuacje przedstawione na zdjęciach (5) - Galeria

Najlepsze galerie tylko na Kwejk.pl! Zbiór memów, ciekawostek i innych kompilacji z viralowych tematów na czasie codziennie na Kwejk.pl