When autocomplete results are available use up and down arrows to review and enter to select. Touch device users, explore by touch or with swipe gestures.

Memy

Collection by Maja Buś • Last updated 6 weeks ago

547 
Pins
  Best Memes, Dankest Memes, Funny Memes, Haha Funny, Hilarious, Dumb Quotes, Polish Memes, Weekend Humor, Aesthetic Memes

Memes ✔️

[Z A K O Ń C Z O N E] Pierwsze rozdziały mają dużo słabych memów ze względu na moje ewoluujące poczucie humoru. Przebrnij przez pierwsze 10 rozdziałów, będzie lepiej ;) 🍊Ranking:🍊 #1 w mem - 4 grudnia 2019 + 12 grudnia 2019 #1 w dziwny - 3 sierpnia 2019 #2 w joke - 2 sierpnia 2019 #3 w Janusz - 31 lipca 2019 #4 w Janusz - 24 sierpnia 2019 #4 w iksde - 4 sierpnia 2019 #4 w żart - 1 sierpnia 2019 #6 w laugh - 1 sierpnia 2019 #16 w mem - 31 czerwca 2019 #17 w memes - 23 marca 2019 #30 w beka…

Niby śmieszne memy a tak naprawdę śmieszą tylko mnie xd. Tak w ogóle … #humor # Humor # amreading # books # wattpad Polish Memes, Weekend Humor, Really Funny Pictures, Backyard Movie, Funny Mems, Quality Memes, Meme Lord, Daily Funny, Wtf Funny

Memy

!!!Old memes!!!! Niby śmieszne memy a tak naprawdę śmieszą tylko mnie xd. Tak w ogóle żaden mem nie jest mój najczęściej kradnę z różnych grup na fb i od razu mówię (piszę) żaden mem nie ma na celu nikogo obrazić czy coś takiego. 😂

*When your favourite band release a new song* Very Funny Memes, Funny Cute, Haha Funny, Hilarious, Lol, Funny Stuff, K Pop, Polish Memes, Reaction Pictures

Memy BTS ✔

Gitara siema kpopowe świry JEST DRUGA CZĘŚĆ TAKŻE ZAPRASZAM