Humor

Collection by Magda

26 
Pins
22 Clever Hiding Places To Stash Your Stuff - Life hacks - Dorm Room İdeas Secret Hiding Places, Hiding Spots, Dorm Hacks, Apartment Hacks, Apartment Ideas College, Apartment Interior, Apartment Living, Diy Casa, Hidden Storage

22 Clever Hiding Places To Stash Your Stuff

That underwear drawer just won't cut it anymore.

a Anglicy myślą a have a house ale normalnie to rozumią? Wtf Funny, Funny Cute, Polish Memes, Weekend Humor, Funny Mems, Pokemon, Man Humor, Reaction Pictures, Funny Photos

Demotywatory.pl

Demotywatory.pl – dowcipnie, ironicznie i prawdziwie o rzeczach niekoniecznie ważnych

To powiedziała Lydia lol Very Funny Memes, Wtf Funny, Funny Conversations, Happy Photos, Funny Text Messages, Funny Clips, Best Memes, True Stories, I Laughed

Demotywatory.pl

Demotywatory.pl – dowcipnie, ironicznie i prawdziwie o rzeczach niekoniecznie ważnych

Zasada 5 sekund Funny Text Memes, Funny Sms, Funny Text Messages, Wtf Funny, Funny Texts, Hahaha Hahaha, Polish Memes, Weekend Humor, Disney Memes

Zasada 5 sekund - Ministerstwo śmiesznych obrazków

Na Kwejk.pl znajdziesz największą dawkę humoru w internecie - memy, śmieszne filmiki, gify i wiele więcej. Codziennie dostarczamy najświeższy sort memów na viralowe tematy z obecnych wydarzeń.

– Ponieważ nie mam Facebook-a,próbuję znaleźć sobie przyjaciółpoza nim, ale według tych samychpryncypi...Wychodzę więc codziennie na ulicę iopowiadam przechodniom, co jadłemjak się czuję, co robiłem wczorajwieczorem, co robię teraz i co będęrobił jutro. Daje im zdjęcia moichprzyjaciół i mojego chomika, jaknaprawiałam rower i jak wyglądałemjako dziecko. Przysłuchuję sięuważnie ich rozmowom i mówię"Podoba mi się"I wiecie co, to funkcjonuje!!!Obecnie mam już pięć osób, któremnie śledza:2… Scary Funny, Wtf Funny, Hilarious, Best Quotes, Funny Quotes, Polish Memes, Weekend Humor, Funny Mems, Love Memes

Demotywatory.pl

Demotywatory.pl – dowcipnie, ironicznie i prawdziwie o rzeczach niekoniecznie ważnych

Ale to stare ; Very Funny Memes, Got Memes, Wtf Funny, Cute Animal Videos, Humor, Funny Stories, Cringe, Sentences, Funny Animals

Amerykanin zakłada się z Polakiem, że nie wypije LITRA wódki jednym haustem. CZYŻBY? ;)

Amerykanin zakłada się z Polakiem że nie wypije LITRA wódki jednym haustem CZYŻBY - Specjalny portal specjalnie dla kobiet. Po prostu bądź kobietą!

Demotywatory.pl Smile Everyday, Wtf Funny, Bts Memes, Just Love, Texts, I Am Awesome, Clever, Jokes, Feelings

33 najlepsze kawały na poprawę humoru

Demotywatory.pl

Z wizytą u weterynarza Weekend Humor, Some Quotes, Movie Stars, Haha, Diy And Crafts, Funny Quotes, Jokes, Fictional Characters, Cake

Śmieszne obrazki, zdjęcia, fotki i komiksy ala demotywatory

Śmieszne zdjęcia, fajne obrazki oraz fotki i komiksy. Przeglądaj i oceniaj obrazki użytkowników lub podpisuj i dodawaj własne zdjęcia i demoty !

Hahaha 😂😂😂 Funny Mems, Hetalia, A3, Texts, Messages, Humor, Historia, Funny Memes, Humour

Beka z Człowieka - Strona 34 z 138 -

Hahaha 😂😂😂