Zarty

Collection by Kotlina • Last updated 8 days ago

16 
Pins
Kotlina
  Polish Memes, Weekend Humor, Text Memes, Funny Stories, Funny Moments, Texts, Inspirational Quotes, Sayings, Plant Decor

Problemy w starym małżeństwie

- Halina dawaj miskę będę rzygał - Józek nie rozrabiaj, spać - Halina dawaj miskę będę rzygał - Józek, do spania! - Dawaj miskę, bo źle będzie... Żona zdesperowana biegnie po miskę bo widzi, że już już naprawdę jest źle - Halina stop zmiana planów zesrałem się...

  Funny Weekend Quotes, Weekend Humor, Friday Humor, Funny Quotes, Funny Friday, Tgif Funny, Funny Puns, Funny Cartoons, Funny Humor

LOLfobia

Zbiór najlepszych cytatów i obrazków w sieci, mądre cytaty, śmieszne obrazki, fajne teksty, zabawne memy, życiowe myśli, śmieszne cytaty.

  Study Motivation, Humor, Cartoon Network, Motto, Quotations, Haha, Jokes, Inspirational Quotes, Wisdom

Inwestuj w najbardziej komfortowe obiekty dla przedsiębiorstw

Humor w najlepszej postaci. Znajdziesz tutaj najlepsze kartki w sieci.

  George Orwell, Poetry Quotes, Motto, Good To Know, Einstein, Wisdom, Facts, Thoughts, Motivation

Radosław Sikorski MEP 🇵🇱🇪🇺 (@sikorskiradek)

The latest Tweets from Radosław Sikorski MEP 🇵🇱🇪🇺 (@sikorskiradek). Przewodniczący delegacji UE-USA @Europarl_PL VP, EU-UK Friendship Group Senior Fellow@HarvardCES Distinguished Statesman@CSIS biuro@radeksikorski.pl. PiS i TVP kłamią

  Wtf Funny, Funny Memes, Weekend Humor, Quote Board, Best Memes, Funny Tshirts, Haha, Fandoms, Therapy

Nadliczbowe kilogramy

Nadliczbowe kilogramy - Fajne, śmieszne zdjęcia, obrazki, fotki i memy, teksty, kawały, dowcipy i humor oraz zabawne filmiki na FB. Zbiór najlepszych obrazków i zdjęć na Facebooka.

  Weekend Humor, Everything And Nothing, Little My, Man Humor, Funny Comics, Lol, Wattpad, Motivation, Words

Mała mi - memy, zgoda, besty, mem, mała mi, wredność, - xdPedia (2)

Mała mi - hasło powiązane z: memy, zgoda, besty, mem, mała mi, wredność, śmieszne teksty, śmieszne obrazki, śmieszne, wredota, te myśli, humor, kwejk, zmiany,. - xdPedia (2)

  I Cant Even, Wtf Funny, Funny Images, Haha, Like4like, Jokes, Anime Meme, Texts, Chistes

Rybki | Najlepsze Demotywatory, bardzo śmieszne obrazki, głupie memy i grafiki

Rybki - RedMik - Najlepsze miejsce na poprawę humoru. Śmieszne fotki, memy i dobre demotywatory w jednym miejscu. Przeglądaj oraz dodawaj śmieszne materiały za darmo.