Sam Winchester. My favorite character is always hurt either physically but mostly emotionally :(

pin 367
heart 171
speech 3

Sam + leather jacket = Oh yeah, that's why I had a crush on him... (pretty sure they airbrushed his forehead though)

pin 306
heart 94

Sleepy Sam Winchester: Season 1 - Season 8 and both look the same= he is just so darn attractive then and now

pin 929
heart 354
speech 3

The Mighty and Majestic Moose

pin 134
heart 63
speech 1

Its always pleasing to see Sam covered in glitter 7x14 "Plucky Pennywhistles' Magical Menagerie"

pin 622
heart 182
speech 1

OMG i gonna go crawl in a corner and cry this is so sad

pin 68
heart 28

Sam Winchester's "Bring it on" pose. Honestly, he's 6'4". Would you want to fight a 6'4" dude who looks like he has nothing to lose? Yea, nope.

pin 1k
heart 355
speech 7

NADৡ on

"oh darlin don't you ever grow up" my head just went to this cuz look at him in season one❤️❤️

pin 84
heart 18

via makeagif

pin 12
heart 2
Pinterest • Światowy katalog pomysłów