Dad jokes

Collection by Erin Hibbs

1.46k 
Pins
 • 
733 
Followers
Erin Hibbs
Dunno if I already pinned it or not. but yeah haha (gif). Haha I tested it so funny! What does the fox say was my favourite matchup! My Tumblr, Tumblr Funny, Haha, Funny Quotes, Funny Memes, Hilarious Sayings, Funny Spider Memes, Spider Man Funny, Spider Man Quotes

Spider-man is the master of any beat…

Funny pictures about Spider-man is the master of any beat.... Oh, and cool pics about Spider-man is the master of any beat.... Also, Spider-man is the master of any beat... photos.

Funny Pictures Cant Stop Laughing Humor Jokes 40 Ideas Will Ferell, Funny Quotes, Funny Memes, Hilarious Jokes, Humor Quotes, Memes Humor, E Mc2, History Memes, Funny History

Washington’s Ordinary Adventures

Funny pictures about Washington's Ordinary Adventures. Oh, and cool pics about Washington's Ordinary Adventures. Also, Washington's Ordinary Adventures photos.

Top LOL Hilarious Laughing So Hard – Laughing Humor Memes And Pictures Scroll down and make you day happy by reading these “Top LOL Hilarious Laughing So Hard – Laughing Humor Memes And Pictures”. My Tumblr, Tumblr Posts, Tumblr Funny, Funny Quotes, Funny Memes, Hilarious, Inspirer Les Gens, Haha, Cheer Up

Into the tumblr

Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more.

Pooh is life. Pooh is me. I am Pooh. Funny Shit, The Funny, Hilarious, Funny Duck, Funny Stuff, How To Be Funny, Memes Humor, Funny Memes, Funny Quotes

Life.. - post

Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more.

Jim and Dwight's relationship is one of the best things about the Office. Lol Love this show. Office Quotes, Office Memes, Funny Office, Office Tv, Funny Work, Work Quotes, The Office Humor, Office Ideas, Tv Quotes

I suspect Jim Halpert

Post with 962 votes and 7345 views. Shared by annhltr. I suspect Jim Halpert

FunSubstance - Funny pics, memes and trending stories Minions, Funny Pins, Funny Stuff, Random Stuff, Funny Shit, Nerd Stuff, Random Things, Lol, Funny Text Messages

Why The Internet Was Invented

Funny pictures about Why The Internet Was Invented. Oh, and cool pics about Why The Internet Was Invented. Also, Why The Internet Was Invented photos.

I hate asking for the wifi password because I'm too shy XD My Tumblr, Tumblr Funny, Wifi Password, Look Here, Have A Laugh, Just For Laughs, Funny Posts, Laugh Out Loud, The Funny

This all-too-real technological problem:

Home is where the Wi-Fi automatically connects.

the suite life of zack and cody was one of the best shows ever Sprouse Bros, Dylan Sprouse, Cole Sprouse Funny, My Tumblr, Tumblr Funny, Dreamworks, Funny Tweets, Funny Quotes, Disney Pixar

Take your blog back

I believe last year Dylan tagged Cole in a pic of the Elric bros with the caption: "Next Halloween." Gotta love the twins.

This is so random but I laughed so hard. 26 People Who Should Not Be Left Alone Best Of Tumblr, My Tumblr, Tumblr Stuff, Funny Tumblr Posts, Just For Laughs, Just For You, 4 Panel Life, Impulse Control, Bubbline

26 Hilarious Tumblr Posts That Will Make You Worry For The Future Of Mankind

Somebody please take the internet away from these people.

I will never not think Poe memes are not funny Memes Humor, Funny Memes, Hilarious, Class Memes, Funny Sayings, Humor English, Edgar Allen Poe, Edgar Allan, Super Memes

The Tragic Life of Edgar Allan Poe - InfoBarrel

A common misconception of Poe's literary work is that it was just a bunch of creepy things written by a creepy guy. Poe is often described as a degenerate drunk and opium fiend, but readers would be shocked on how many great writers were either one or both of those things. Edgar Allan Poe was not so much a creepy guy as he was one that was plagued by misfortune at every turn of his life. However, it is through his torturous life and misfortune that we as readers owe a debt of gratitude for…