When autocomplete results are available use up and down arrows to review and enter to select. Touch device users, explore by touch or with swipe gestures.

Humor

Collection by Danuta Gryzik • Last updated 1 day ago

191 
Pins
 • 
32 
Followers
  Funny Tees, Wtf Funny, Hilarious, Funny Images, Funny Pictures, Weekend Humor, Good Sentences, Got Memes, Bonnie Wright

BESTY.pl - Za gorzałą :D

Na Bestach znajdziesz codziennie nowe obrazki, filmy oraz ciekawostki znalezione w sieci :)

Stylowa kolekcja inspiracji z kategorii Humor Funny Emoji Faces, Weekend Humor, Funny Mems, Wtf Funny, Man Humor, Best Memes, Funny Quotes, Jokes, Google

Zbuduj system MLM za pomocą 12 przydatnych memów

System MLM wymaga działań niestandardowych. Zobacz 12 śmiesznych memów. Te obrazki pomogą Ci skutecznie działać w marketingu sieciowym.

  Weekend Humor, Man Humor, Funny Moments, Cringe, Erotic, Parenting, Lol, Motivation, Words

Facet bez dziury chodzi ponury

Facet bez dziury chodzi ponury Baba bez bolca dostaje pierdolca

  Weekend Humor, Just Smile, Romantic Quotes, Man Humor, Funny Moments, Motto, Memes, Funny Tshirts, Helpful Hints

Fakt.

Wiocha.pl Fakt. ... Próba uratowania tonącego samochodu Finał dość zaskakujący, więcej szczęścia niż rozumu.

  Weekend Humor, Man Humor, Motto, Nostalgia, Jokes, Funny, Lol, Husky Jokes, Memes

Proboszcz

Proboszcz - RedMik - Najlepsze miejsce na poprawę humoru. Śmieszne fotki, memy i dobre demotywatory w jednym miejscu. Przeglądaj oraz dodawaj śmieszne materiały za darmo.

  Weekend Humor, Man Humor, Motto, Adult Coloring, Decoupage, Inspirational Quotes, Memes, Funny, Quote

Motto na ścianę

W ostatnim czasie bawię się trochę w ozdabianie deseczek i blaszek transferem z napisami. Transferowanie całej powierzchni jest dość pracochłonne i połączone z bałaganem z mokrych papierków, ale efekt - super. To nie jest naklejony papier, na podłożu zostaje trwały obrazek, cienki jak kalkomania. Zrobiłam deseczki z serią "Keep calm..." oraz trochę ze śmiesznymi napisami, dziś pokażę pierwszą część. Większość sprzedałam na Jarmarku Wielkanocnym w Szreniawie. Kiedy klienci na festynach…

  Wtf Funny, Funny Memes, Weekend Humor, Haha, Ha Ha, Hilarious Memes, Funny Quotes

Stylunio.pl

Stylunio.pl - Kliknij i zobacz całość...

  Weekend Humor, Funny, Cos, Picture Polish, Jokes, Funny Parenting, Hilarious, Fun, Humor

Idealny kandydat na męża... ;) - Zgrywne.pl

Na Zgrywne.pl zamieszczamy różnorodne treści, niekiedy poważne i takie z przymrużeniem oka, którymi możesz podzielić się ze znajomymi...