Koronawkirus

Collection by Bogusia Siwulec • Last updated 8 weeks ago

31 
Pins
 • 
7 
Followers
Bogusia Siwulec
Anti-Corona virus spray, Spray throat three times a day. Stupid Funny Memes, Funny Puns, Funny Relatable Memes, Haha Funny, Hilarious, Funny Picture Quotes, Funny Pictures, Whiskey Distillery, Whisky

Anti-Corona virus spray, Spray throat three times a day. - iFunny :)

Anti-Corona virus spray, Spray throat three times a day. – popular memes on the site ifunny.co

DIY creative face masks to protect yourself from the Corona virus My Fashion Mask, Jazz Festival, Create Image, Diy Mask, Everyday Objects, Everyday Items, Mask Making, Portraits, Funny Pictures

Coronavirus is coming for us all, apparently, so make the most of your originality and find an alternative mask to prevent its spread...

  Polish Memes, Trending Memes, Feel Better, I Laughed, Haha, Funny Memes, Education, Feelings, Life

24 Żarty Dnia, Poniedziałek 20 Kwiecień 2020 - Kocham Humor

Najlepsze żarty, zabawne memy i teksty zebrane w naszej społeczności w poniedziałek 20 kwietnia 2020.

  Best Quotes, Funny Quotes, Weekend Humor, Keep Smiling, Shakira, Cool Pictures, Diy And Crafts, Lol, Memes

Także ten...

Wiocha.pl Także ten... ... Walka człowieka z naturą Pasowałoby jako dodatkowa scena do filmu Dzień Świra.

Sick and Tired Of The Panic? Here Are Some Hilarious Corona Virus Memes To Try And Brighten Your Day! Car Jokes, Funny Jokes, Hilarious, Jokes Pics, Car Humor, Funny Photos, Funny Images, All The Things Meme, Funny Signs

Sick and Tired Of The Panic? Here Are Some Hilarious Corona Virus Memes To Try And Brighten Your Day! – Post 12

I hope folks are hanging there! Here are 125 memes to hopefully make you grin a bit :-)

Animals on street talking about us! Funny Animals With Captions, Funny Animal Memes, Animal Quotes, Cute Funny Animals, Cute Cats, Funny Cats, Funny Memes, Poem Memes, Memes Humor

29 Żarty Dnia, Wtorek 12 Maja 2020 - Kocham Humor

Najlepsze dowcipy i teksty, zabawne memy i zdjęcia zebrane w naszej społeczności we wtorek 12 maja 2020

  Weekend Humor, Words Of Wisdom Quotes, Thoughts And Feelings, Life Humor, Funny Pictures, Jokes, How To Plan, Shakira, Twitter

Panika | Najlepsze Demotywatory, bardzo śmieszne obrazki, głupie memy i grafiki

Panika - RedMik - Najlepsze miejsce na poprawę humoru. Śmieszne fotki, memy i dobre demotywatory w jednym miejscu. Przeglądaj oraz dodawaj śmieszne materiały za darmo.

  Polish Memes, Weekend Humor, Man Humor, Texts, Jokes, Funny, Pictures, Haha, Funny Husband

Najnowsze zalecenia

Najnowsze zalecenia - Fajne, śmieszne zdjęcia, obrazki, fotki i memy, teksty, kawały, dowcipy i humor oraz zabawne filmiki na FB. Zbiór najlepszych obrazków i zdjęć na Facebooka.

  Wtf Funny, Funny Memes, Humor, Motto, Lol, Happy, Poland, Quotation, Laughing

23 Najlepsze Żarty O Koronawirusie - Kocham Humor

23 Najlepsze Żarty O Koronawirusie - Kocham Humor

  Shakira, Churchill, Memes, Good To Know, Politics, Lol, Weekend Humor, Funny, Pictures

Droga | Najlepsze Demotywatory, bardzo śmieszne obrazki, głupie memy i grafiki

Droga - RedMik - Najlepsze miejsce na poprawę humoru. Śmieszne fotki, memy i dobre demotywatory w jednym miejscu. Przeglądaj oraz dodawaj śmieszne materiały za darmo.

  Wtf Funny, Funny Memes, Jokes, Polish Memes, Weekend Humor, Trending Memes, Funny Tshirts, Haha, Life

30 Żarty Dnia, Piątek 17 Kwiecień 2020 - Kocham Humor

Najlepsze żarty, zabawne memy i teksty zebrane w naszej społeczności w piątek 17 kwietnia 2020.