When autocomplete results are available use up and down arrows to review and enter to select. Touch device users, explore by touch or with swipe gestures.

Memy

Collection by Nat • Last updated 4 weeks ago

297 
Pins
 • 
15 
Followers
Nat
  Haha Funny, Lol, Polish Memes, Weekend Humor, Best Memes Ever, Aesthetic Memes, Funny Mems, S Quote, Mood Quotes

memy 3 ✔ - 136

"Psst, hej ty chcesz trochę danych osobistych?" ✔ - zakończone ✏️ - w trakcie pisania ✖- zwieszone

  Haha Funny, Funny Jokes, Funny Images, Funny Pictures, Polish Memes, Weekend Humor, Funny Education Quotes, Funny Mems, Avengers Memes

Po prezentacji, która ma mi uratować dupe na koniec roku - Ministerstwo śmiesznych obrazków

Na Kwejk.pl znajdziesz największą dawkę humoru w internecie - memy, śmieszne filmiki, gify i wiele więcej. Codziennie dostarczamy najświeższy sort memów na viralowe tematy z obecnych wydarzeń.

  Wtf Funny, Funny Cute, Polish Memes, Weekend Humor, Funny Mems, Love Illustration, Big Bang Theory, Reaction Pictures, Really Funny

|| CH || "Życie to bajka, ale potworna..." || ZAKOŃCZONE

Opis był z pierogami, więc Polska go zjadł ;-; PS: Od razu pisze że okładka nie moja xD

  Haha Funny, Funny Cute, Funny Texts, Hilarious, Weekend Humor, Friday Humor, Polish Memes, Period Humor, British Humor

《 ☆ Haikyuu ☆ Preferencje 》

Tytuł mówi sam za siebie ❤❤

Satsuriku no tenshi ~ Comics Angel Of Death, Magic Anime, Film Manga, Hxh Characters, Rpg Horror Games, Satsuriku No Tenshi, Chica Anime Manga, Anime Angel, Anime Meme

Satsuriku no tenshi ~ Comics

Tłumaczenie krótkich historyjek z anime "Satsuriku no tenshi" Komiksy nie należą do mnie. Zajmuję się jedynie ich przekładem na język polski. Miłego czytania ^^

  Polish Memes, Funny Mems, Film Strip, First Language, Star Butterfly, Some Quotes, Wtf Funny, Fnaf, Movie Stars

Memy i śmieszne obrazki z głownej - strona 14179

Na Kwejk.pl znajdziesz największą dawkę humoru w internecie - memy, śmieszne filmiki, gify i wiele więcej. Codziennie dostarczamy najświeższy sort memów na viralowe tematy z obecnych wydarzeń.

  Haha Funny, Funny Jokes, Funny Images, Funny Pictures, Polish Memes, Happiness Challenge, True Memes, Me Too Meme, Anime Meme

Memy i memełki z anime

Poprawiacz humorku dla Otaku XDD Sami chcieliście XDD Dużo Kurosza będzie xddd ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)