When autocomplete results are available use up and down arrows to review and enter to select. Touch device users, explore by touch or with swipe gestures.

memes

Collection by Amelia Mikołajczyk

34 
Pins
Amelia Mikołajczyk
Bo miłości nie ma :) To tylko Wtf Funny, Hilarious, Polish Memes, Weekend Humor, Funny Mems, Just Smile, Man Humor, Reaction Pictures, Sad Quotes

• MEMY ✔ •

zapraszam na memy i zdjęcia z głębi internetu! ostrzegam, że pojawia się czarny humor i niektóre zdjęcia po prostu są chamskie, ale ja kocham takie rzeczy ( ✔ - zakończone ) [druga część na profilu] #5 w HUMOR♡ 28.05.2017r. #6 w OBRAZKI♡ 27.12.2018r. #13 w LOSOWO♡ 22.08.2017r.

Trendy w kategorii humor w tym tygodniu - WP Poczta Wtf Funny, Hilarious, Tak Tak, Polish Memes, Weekend Humor, Aesthetic Memes, Funny Mems, Everything And Nothing, Best Memes

Demotywatory.pl

Demotywatory.pl – dowcipnie, ironicznie i prawdziwie o rzeczach niekoniecznie ważnych

Gdzie leży Krym? Na ciostku. Pytanie z geografii Jeden z dziesięciu 1 z 10 Very Funny Memes, Great Memes, Wtf Funny, Haha, Polish Memes, Weekend Humor, Funny Mems, Pin On, Quality Memes

Zaplusujcie św Macgyvera a do końca roku wszystko w życiu wam się naprawi

Śmieszne obrazki na Paczaizm.pl - KLIKNIJ!

No prawda xd Haha Funny, Funny Jokes, Hilarious, Polish Memes, Weekend Humor, Funny Mems, Think, Just Smile, Man Humor

BESTY.pl

Na Bestach znajdziesz codziennie nowe obrazki, filmy oraz ciekawostki znalezione w sieci :)

Gdyby firma Lay's otworzyła piekarnie, to pewnie ich chleb wyglądałby tak: Funny Images, Funny Pictures, Polish Memes, Text Memes, Donia, Pin On, Wtf Funny, Reaction Pictures, Pranks

Gdyby firma Lay's otworzyła piekarnie, to pewnie ich chleb wyglądałby tak:

Demotywatory.pl – dowcipnie, ironicznie i prawdziwie o rzeczach niekoniecznie ważnych

Sam sie sufit nie pomaluje Funny Cute, Haha Funny, Hilarious, Lol, Best Memes, Dankest Memes, Funny Images, Funny Photos, Polish Memes

Memy i śmieszne obrazki z głownej - strona 32727

Na Kwejk.pl znajdziesz największą dawkę humoru w internecie - memy, śmieszne filmiki, gify i wiele więcej. Codziennie dostarczamy najświeższy sort memów na viralowe tematy z obecnych wydarzeń.