Xddd

Collection by Anna Jędryka • Last updated 4 weeks ago

30 
Pins
lol hilarious is That who make you laugh and fun. We Collect Some Funny and lol hilarious.Read This 23 lol Hilarious ALSO READ: Top 15 Funny Minions And Memes Funny Shit, Crazy Funny Memes, Really Funny Memes, Stupid Memes, Funny Relatable Memes, Haha Funny, Funny Texts, Funny Jokes, Funny Stuff
Crazy Funny MemesStupid MemesFunny Jokes

Best doormat

Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more.

Nic nie rób, a żyć będziesz.

Memy( ͡° ͜ʖ ͡°) 2 - 110.

Memy z głębi internetu. druga część! #8 w losowo ~24.06.2017 #3 w losowo ~1.07.2017 #1 w losowo ~4.07.2027 PIERWSZE NA TOPCE JEJEJEJ💕💕 #2 w losowo ~9.07.2017

Reposted from - tvd thevampirediaries damonsalvatore iansomerhalder delena stefansalvatore elenagilbert stelena carolineforbes steroline ninadobrev paulwesley bonniebennett klausmikaelson rebekahmikaelson theoriginals katherinepierce dobsley bonenzo Vampire Diaries Memes, Vampire Diaries Damon, Serie The Vampire Diaries, Vampire Diaries Poster, Vampire Daries, Vampire Diaries Wallpaper, Vampire Diaries The Originals, Delena, Daimon Salvatore
Vampire Diaries DamonSerie The Vampire DiariesVampire Diaries The OriginalsDelenaDaimon Salvatore

Memes de The Vampire Diaries

¿Cansad@ de buscar memes de TVD por todos lados, para poder mostrarle a tus amigos? Por más que a ellos no les interese-- Pues esta es la solución, aquí encontrarás memes de esta hermosa serie, para que puedas divertirte, aunque sea solo un rato. Te invito a ver esta recopilación de la mayor cantidad de memes de TVD...

  Funny Cute Cats, Wtf Funny, Hilarious, Animal Memes, Funny Animals, Polish Memes, Funny Mems, Funny Relatable Memes, Man Humor
Funny Cute CatsHilariousAnimal MemesFunny Animals

MEMY

Wiem, że jest milion milionów (może nie aż tyle) memów tutaj, ale ja przeglądając moją galerię stwierdziłam, że też będ...

Zobacz, jakie 15 pomysłów jest teraz na czasie na . Wtf Funny, Funny Cute, Polish Words, Haha, Polish Memes, Meme Template, Some Quotes, I Cant Even, Man Humor
Funny CutePolish WordsSome QuotesI Cant Even

Demotywatory.pl

Ja mam tak z papierami. Haha Funny, Funny Jokes, Lol, Funny Stories, True Stories, Funny Images, Funny Photos, Funny Mems, I Hate People
Funny JokesFunny Stories

cykl życia - Ministerstwo śmiesznych obrazków

Na Kwejk.pl znajdziesz największą dawkę humoru w internecie - memy, śmieszne filmiki, gify i wiele więcej. Codziennie dostarczamy najświeższy sort memów na viralowe tematy z obecnych wydarzeń.

  Haha Funny, Funny Cute, Lol, Polish Memes, Weekend Humor, Best Memes Ever, Dark Humour Memes, Funny Mems, Read News
Funny CuteWeekend HumorRead News

Onet – Jesteś na bieżąco

Onet: codzienne źródło informacji milionów Polaków - wiadomości z kraju i ze świata 24/7, pogoda, sport, biznes, moto, rozrywka. Bądź na bieżąco z Onet!

  Best Memes, Dankest Memes, Jokes, Wtf Funny, Hilarious, Funny Images, Funny Pictures, Funny Lyrics, Weekend Humor

memy 2 ✔

Jak nazywa się dziecko, które pije wodę żywiec zdrój? Rozpuszczony bachor #4 w memy- 25.04.2019 ✔ - zakończone ✏️ - w trakcie pisania ✖ - zawieszone

jak chcesz się udławić śmiechem czy coś to wbijaj,heh Wtf Funny, Funny Cute, Hilarious, Funny Shit, Best Memes, Dankest Memes, Jokes, Funny Images, Funny Pictures
Funny CuteHilariousDankest MemesFunny Pictures

Memy i memiątka ✔

Memy, a czego się spodziewałeś? Julek na okładce ajaj <3

Ten major differences between mom and dad Parenting Humor, Kids And Parenting, Wtf Funny, Hilarious, Russian Humor, Funny Mems, Everything And Nothing, Mom And Dad, I Laughed
Parenting HumorHilariousEverything And Nothing

Mama vs Tata

Kliknij i zobacz więcej! :-)

Pergaminowa pasja :: Zobacz temat - Co nam poprawi humor Very Funny Memes, Haha Funny, Some Quotes, Best Quotes, Funny Images, Funny Photos, Polish Memes, Weekend Humor, Romantic Quotes
Very Funny MemesSome QuotesWeekend Humor

Pergaminowa pasja :: Zaloguj

Pergaminowa pasja - forum dla zakręconych pergaminowo, ale nie tylko...

  Funny Images, Funny Photos, Wtf Funny, Funny Jokes, Hahaha Hahaha, Polish Memes, Weekend Humor, Motto, Funny Mems
Funny JokesHahaha HahahaWeekend Humor

󾓮Reakcje BTS󾓮

Uznałam, że na wattttt jest mało reakcji BTS (wyczujcie ten sarkazm), więc postanowiłam sama stworzyć takowe arcydzieło. Chyba wszyscy wiedzą o co chodzi w reakcjach (͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°) Zapraszam~

  Best Quotes, Funny Quotes, Funny Memes, Jokes, Motto, More Than Words, Man Humor, Love Life, Quotations
Funny QuotesFunny Memes

Najlepsze Demotywatory, bardzo śmieszne obrazki, głupie memy i grafiki

RedMik - Najlepsze miejsce na poprawę humoru. Śmieszne fotki, memy i dobre demotywatory w jednym miejscu. Przeglądaj oraz dodawaj śmieszne materiały za darmo.

Decoration (noun) — your presence on mathematics Funny Mems, Sad Life, True Memes, Sarcasm Humor, Some Quotes, Wtf Funny, Man Humor, Happy Quotes, Funny Images
Sad LifeSome QuotesHappy Quotes

cytaty które uwielbiam [Nie Będę Kontynuować]

cóż tak już bywa

Lajf is brutal ale są chwile for których warto lajf. True Quotes, Funny Quotes, Motto, Weekend Humor, More Than Words, Wtf Funny, Man Humor, Thing 1, Funny Images
Funny QuotesWeekend HumorThing 1

Where stories live